Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов термостат Беар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Днеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
      Днеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.
      http://www.avtokori.bg/Kora-pod-dvig...03_p138m7.html
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
        Днеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.

        Дали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.

        При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.

        И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.

        При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.

        Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
          Дали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.

          При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.

          И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.

          При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.

          Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.
          Колега закачихме колата на диагностика,на място всичко е наред, температурата варира между 86 и 93 градуса. В движение между 78 и 88. Факт е че автомобила в движение изтива повече от необходимото. Вчера беше 5-6 градуса в Плевен положението е същото.За пореден път се убеждам че няма никакъв смисъл от взимането на оригиналните части,същото качество са като евтинити китайски. Даже и по зле.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #20
            Системата е инертна и при големи въздействия, каквото е това на охлаждането от радиатора в движение е нормално да се получават такива отклонения. Когато отчиташ 80 гр. това не e заради това, че термостатът стои отворен в този момент.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
              ...В движение между 78 и 88. Факт е че автомобила в движение изтива повече от необходимото. Вчера беше 5-6 градуса в Плевен положението е същото...
              Ако това го прави в движение с една и съща постоянна скорост, то ония от които купуваш термостата явно имат дефектна партида, или датчика се ебава.
              Може ли да премериш температурата на изходящия въздух от парното, когато го сложиш на макс?
              Да видиш дали и то ще се отклонява с такава температура, спрямо температурата на антифриза.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                Аз за десетина км едвам отлепвам стрелката мялко над 50, но на 4-5 мин. вече духа топло доволно. Откакто са хванали студовете 90 градуса съм стигал 2 или 3 пъти, но си ми е тотло винаги вътре.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Ако това го прави в движение с една и съща постоянна скорост, то ония от които купуваш термостата явно имат дефектна партида, или датчика се ебава.
                  Може ли да премериш температурата на изходящия въздух от парното, когато го сложиш на макс?
                  Да видиш дали и то ще се отклонява с такава температура, спрямо температурата на антифриза.

                  Датчика уж е добре,на място включва и изключва вентилатора на време.Другото което ми е минавало през акъла е дали не включва вентилатора в движение+студения вятър и от там да прави белята.В интерес на истината при жабара по фабрични данни дава за тая алфа работна температура на този двигател между 81-85 градуса. Лично го видях в компютара.Нещо хич не ми се връзват нещата.Четох в един холандски форум и други хора със същия проблем, а алфата я вкарах от Холандия.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                    Датчика уж е добре,на място включва и изключва вентилатора на време.Другото което ми е минавало през акъла е дали не включва вентилатора в движение+студения вятър и от там да прави белята.В интерес на истината при жабара по фабрични данни дава за тая алфа работна температура на този двигател между 81-85 градуса. Лично го видях в компютара.Нещо хич не ми се връзват нещата.Четох в един холандски форум и други хора със същия проблем, а алфата я вкарах от Холандия.
                    Ако означената на термостата температура от 88 гр е тази при която той е напълно отворил а не тази при която започва да отваря, то няма непременно противоречие с това, което си видял на онзи компютър.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Дали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.

                      При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.

                      И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.

                      При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.

                      Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.
                      Той кара бензин брее
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ако означената на термостата температура от 88 гр е тази при която той е напълно отворил а не тази при която започва да отваря, то няма непременно противоречие с това, което си видял на онзи компютър.

                        Със сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • #27
                          За TS силно непрепоръчително,за да няма после една биела излезе да види кой дава толкова зор.
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                            Със сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.
                            Може може, виж по сайтовете има алуминиеви кори по около 100 лв май.http://store.emk-33.com/category/278...assID=5&page=3
                            Не знам за коя кола говориш моята е вдигала малко над 210 повече не посмях пък и не мисля че е здравословно.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                              Със сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.
                              От морга здрава кора едва ли ще намериш. Аз си взех от сайта, дето съм ти го постнал по-горе, че "старата" я срещнах с един бордюр и ме домързя да я лепя. Имат и безплатна доставка.
                              Дизелякът е бягал на 210, но за твойта не знам как ще и се отрази упражнението.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                                От морга здрава кора едва ли ще намериш. Аз си взех от сайта, дето съм ти го постнал по-горе, че "старата" я срещнах с един бордюр и ме домързя да я лепя. Имат и безплатна доставка.
                                Дизелякът е бягал на 210, но за твойта не знам как ще и се отрази упражнението.
                                Колега от какъв матерял е кората която си си взел?Абе ще я видиме мойта какво ще направи.Вчера смених въздушния филтър, взех от евтинджоса 17 кинта на wix.Ако ги вдигне значи двигатела е добре.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X