Днеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нов термостат Беар
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеДнеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеДнеска бях при жабара,тоя термостат и по каталог и на корпуса го дават че отваря на 88 градуса.Понеже проблема е само когато колата е в движение,обяснявам си го по следния начин:Че термостата отваря на 88, започва да се охлажда двигатела, обаче поради липсата на кора двигатела започва да се охлажда допълнително и температурата нито може да достигне 90 градуса,ами на всичкото отгоре и прекалено много се охлажда . Друго логично обяснение нямам . Някой имали идея колко пари вървят тия кори.
Дали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.
При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.
И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.
При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.
Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеДали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.
При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.
И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.
При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.
Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Системата е инертна и при големи въздействия, каквото е това на охлаждането от радиатора в движение е нормално да се получават такива отклонения. Когато отчиташ 80 гр. това не e заради това, че термостатът стои отворен в този момент.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение...В движение между 78 и 88. Факт е че автомобила в движение изтива повече от необходимото. Вчера беше 5-6 градуса в Плевен положението е същото...
Може ли да премериш температурата на изходящия въздух от парното, когато го сложиш на макс?
Да видиш дали и то ще се отклонява с такава температура, спрямо температурата на антифриза.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеАко това го прави в движение с една и съща постоянна скорост, то ония от които купуваш термостата явно имат дефектна партида, или датчика се ебава.
Може ли да премериш температурата на изходящия въздух от парното, когато го сложиш на макс?
Да видиш дали и то ще се отклонява с такава температура, спрямо температурата на антифриза.
Датчика уж е добре,на място включва и изключва вентилатора на време.Другото което ми е минавало през акъла е дали не включва вентилатора в движение+студения вятър и от там да прави белята.В интерес на истината при жабара по фабрични данни дава за тая алфа работна температура на този двигател между 81-85 градуса. Лично го видях в компютара.Нещо хич не ми се връзват нещата.Четох в един холандски форум и други хора със същия проблем, а алфата я вкарах от Холандия.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеДатчика уж е добре,на място включва и изключва вентилатора на време.Другото което ми е минавало през акъла е дали не включва вентилатора в движение+студения вятър и от там да прави белята.В интерес на истината при жабара по фабрични данни дава за тая алфа работна температура на този двигател между 81-85 градуса. Лично го видях в компютара.Нещо хич не ми се връзват нещата.Четох в един холандски форум и други хора със същия проблем, а алфата я вкарах от Холандия.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщениеДали отваря напълно на 88гр. или започва да отваря на 88гр. не знам, ама кората НЯМА да ти реши проблема.
При отрицателни температури - мотори 1.9 8v и 1.9 16v - изстиват.Т'ва е положението.
И друго, това че сега срелката ти стига средата, не означава, че си достигнал 90гр и че термостата ти е отворил.
При отрицателни температури иска много ръчкане, за да отвори термостата.
Изчакай да стане 2+ градуса и нещата ще се оправят.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко означената на термостата температура от 88 гр е тази при която той е напълно отворил а не тази при която започва да отваря, то няма непременно противоречие с това, което си видял на онзи компютър.
Със сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеСъс сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.
Не знам за коя кола говориш моята е вдигала малко над 210 повече не посмях пък и не мисля че е здравословно.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщениеСъс сигурност на 88 започва леко да отваря, щом на място достига 93 градуса .За мен алф без кора не може да загрее в движение до 90 градуса, ако ще и въобще без термостат да го караш . Мисля да си търся от някоя морга една кора.Пичове някой тествал ли е въпросния алф да ли си дига макса по каталог, мисля, че 208 км/ч беше.Другата седмица съм по немските аутобани и мисля да го тествам.
Дизелякът е бягал на 210, но за твойта не знам как ще и се отрази упражнението.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеОт морга здрава кора едва ли ще намериш. Аз си взех от сайта, дето съм ти го постнал по-горе, че "старата" я срещнах с един бордюр и ме домързя да я лепя. Имат и безплатна доставка.
Дизелякът е бягал на 210, но за твойта не знам как ще и се отрази упражнението.SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle
Comment
Comment